آدرس و تلفن آزمایشگاه آرامش در تهران

Wiki Article


آدرس و تلفن آزمایشگاه آرامش در تهران




dr






پیشنهاد نـمی کنم





آدرس و تلفن آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک شبانه روزی آرامش



021-7**** [نمایش شماره]


تهران سعادت آباد، میدان کاج، خیابان نهم، پلاک 2 - دارای پارکینگ اختصاصی

معرفی و راهنمای نوبت‌گیری آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک شبانه روزی آرامش




آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک شبانه روزی آرامش از مرکز آسیب شناسی (پاتولوژی) در تهران است که آدرس این مرکز در سعادت آباد واقع شده است. جهت دریافت نوبت دهی آنلاین از آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک شبانه روزی آرامش می‌توانید از وبسایت دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک شبانه روزی آرامش از شماره(های) 021-72493 استفاده بفرمایید. سعی شده معرفی و توضیحات مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک شبانه روزی آرامش، آدرس وب سایت و ساعات کاری مرکز را در اختیار شما قرار دهیم.

درصورتیکه www.doctor-yab.ir آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک شبانه روزی آرامش نوبت دهی آنلاین را فعال کرده باشند شما می توانید به صورت اینترنتی از این مرکز نوبت دریافت کنید و همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک شبانه روزی آرامش صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک شبانه روزی آرامش را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر مراکز آسیب شناسی (پاتولوژی) تهران آشنا شوید.




Report this wiki page